torsdag 3 september 2009

My crib

Mitt senaste projekt är uterummet. Jag vill inreda det lite orientaliskt men har inte riktigt fått till det ännu. Alla tyger har jag hittat i Malmö på Stoff och Stil. Min mor och jag har sytt ihop allt och jag är supernöjd! Lyktor och krimskrams står nu på inköpslistan. Ett foto ska tas och förstoras upp till en tavla och sen kanske det kan mysas lite.En lördag för ett par helger sedan tog jag min lilla bil och körde runt på loppisarna här i staden. Här finns en del faktiskt men det var inte förrän jag kom till Väla Loppis som jag fick öppna plånboken. Den här underbara lilla silverskål gav jag 60 pix för. Fiiin!

3 kommentarer:

  1. Det må jag säga!! Det blev ju jättefint! Sy kunde du minsann också, ja, du är jätteduktig! Väla Loppis, där kan man hitta det mesta till en billig peng. Fiiin skål!
    Kram
    Mamma
    ps..säg till när jag skall komma.....ds

    SvaraRadera
  2. Jag som funderat i alla år vad man skulle hitta på för att få det fint i det där uterummet...

    Det krävdes en kvinnas touch helt enkelt...!

    Undras om gräsmattan utanför är lika fin o nyklippt ;-)

    / Kocken...

    SvaraRadera
  3. Trädgården är ett projekt i sig som inte står högst på listan... men det kommer, det kommer!

    SvaraRadera